کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9172 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316540 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ تاپ گیگابایت آئوروس X7 ویژه گیمرها در CES2014

verge_super_wide

هر چند اغلب مردم از نوت بوک و لپ تاپ به سوی تبلت و گوشی هوشمند مهاجرت کرده اند اما آنچه باعث شده تا بخشی از صنعت لپ تاپ هنوز به رشد خود ادامه دهد، مبحث گیم است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، کمپانی گیگابایت به همین خاطر سعی کرده تازه ترین مدل لپ تاپ خود را (Aorus X7) برای گیمرها هر چه سبک تر و بهتر ساخته و عرضه کند.

آنچه تحت عنوان آئوروس در نمایشگاه امسال لاس وگاس به نمایش درآمد، یک نوت بوک فوق حرفه ای با بدنه تمام آلومینیومی ۱۷٫۳ اینچی است که نام فنی آن X7 بوده و ۳۹۲ در ۲۶۳ در ۲۲ میلیمتر ابعاد آن تعریف شده است.

وزن این دستگاه ۲٫۹ کیلوگرم است و از نسل چهارم پردازنده های اینتل i7-4700HQ بهره برده که سرعت ان از ۲٫۴ تا ۳٫۴ گیگاهرتز به صورت متغیر تعریف شده است. رزولوشن لپ تاپ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بوده و ۸ گیگ رم روی دستگاه نصب است اما کاربر می تواند رم دستگاه را تا ۳۲ گیگ ارتقاء دهد.

کارت ویدئوی ۴ گیگ انویدیا از نوع GTX 765M SLI GDDR5 4GB روی این لپ تاپ بی نظیر بوده و دو هارد یکی ۲۵۶ گیگ اس اس دی و دیگری ۱ ترابایت هارد ۲٫۵ اینچ HDD روی ان نصب شده است.

کیبورد نور و درخشندگی backlit برای بازی در شب داشته و البته دی وی دی درایو ندارد! (نکته منفی برای کاربرانی که از روی دیسک گیم ها را نصب می کنند.) اسپیکر دو وات در کنار ساب ووفر قدرت صدای خوبی را هنگام بازی برای کاربر ایجاد می کند.

وای-فای، بلوتوث، شبکه LAN، وب کم ۱٫۳ مگاپیکسلی و باطری ۷۳٫۲۶ وات بر ساعت نیز آن را پشتیبانی می کند. قیمت دستگاه ۲۰۹۹ دلار تعیین شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18789 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/10/21 تعداد مشاهده: 2758
سافت گذر